تبلیغات با هدایاهای تبلیغاتی داخل پرواز

محصولات تبلیغاتی و ایجاد مشتریان وفادار در صنعت هوایی

شرکتها و مجموعه ها همانند کسب‌وکارهای دیگر، نیازمند به هدیه دادن هدایای تبلیغاتی گوناگونی به مشتریان خود هستند. روزانه هزاران مسافر با خطوط هوایی در جهان مسافرت می‌کنند و ایرلاین‌ها فرصت مناسبی برای تبلیغ و بازاریابی خود در اوج آسمان‌ها دارند.

تبلیغات در صنعت هواپیمایی بسیار رقابتی است. بنابراین، برای جلب مشتریان بیشتر باید از هدایایی استفاده کرد که متمایز و منحصربه‌فرد باشند. هدایای تبلیغاتی هم سبب ارتقا برند یک مجموعه می‌شود و هم آنکه می‌تواند به بهبود تجربه مسافران کمک کند. زمانی که مشتریان راضی باشند؛ سفر و پروازهای بعدی خود را با همان شرکت هواپیمایی انجام می‌دهند.

کالاهای تبلیغاتی و جذب مشتری

تبلیغات در ایرلاین‌ها برای جذب مشتری و الهام بخشیدن به مشتریان خود از موارد تبلیغاتی گوناگونی می‌توانند استفاده کنند. کالاهای پوشیدنی مثل
تی شرت و کلاه تبلیغاتی، کوله پشتی و ساک دستی، ساعت‌های برند و غیره که ابزارهای بازاریابی مناسبی برای تبلیغ هستند. زیرا ماندگاری بالایی دارند. مشتریان، آن‌ها را در کوچه و خیابان استفاده می‌کنند و افراد بسیاری به صورت غیر مستقیم در معرض مواجه با اسم برند قرار می‌گیرند.

همچنین مشتریان قطعاً از کالاهای تبلیغاتی استفاده خواهند کرد و آن‌ها را در مدت طولانی نزد خود نگه می‌دارند. این بدان معنی است که افراد در طول زندگی خود بارها و بارها با نام آن برند مواجه می‌شوند. بنابراین در مورد محصولات و یا خدمات آن برند اطلاع کسب می‌کنند و برای سفرهای آتی خود، دوباره به سراغ همان ایرلانی می‌روند که هر روز با نام آن مواجه می‌شوند.

هدیه به کودکان یک راه‌حل هوشمندانه برای بازاریابی برند

ممکن است شما هم بارها شاهد این موضوع بوده‌اید که قبل از پرواز و در داخل هواپیما، مهماندارها به مسافران کودک، وسایلی را هدیه می‌دهند. کودکان اسباب‌بازی‌ها را برای مدت طولانی در نزد خود نگه می‌دارند و در هر موقعیت و مکانی مشغول بازی با آن‌ها می‌شوند. این امر به بازاریابی کم هزینه برندها کمک شایانی می‌کند.

اگر قصد دارید محدوده مشتریان خود را گسترش دهید، فراموش نکنید که کودکان ایده خوبی هستند و لازم است که وسایل بازی جذاب و کاربردی برای آن‌ها سفارش دهید. وسایلی که بتوانند در طول پرواز و بعد از پرواز از آن استفاده کنند. کلاه خلبانی، لباس مهمانداری، کوله پشتی هواپیمایی، خرس‌های کوچک عروسکی، کت‌های خلبانی، ماکت و یا تیوپ‌های بادی به شکل هواپیما، ایده خوبی برای هدیه دادن به مسافران کوچولوی شما است. 

هدایای تبلیغاتی و ایجاد تجربه خاص در پرواز

 هدایای تبلیغاتی راهی است تا تجربه خوب مشتریان از استفاده محصولات یا خدمات یادآوری شود و آن را ملموس‌تر حس کنند. به طور مثال، زمانی که شما در هواپیما به مسافران خود یک ماکت هواپیمایی هدیه می‌دهید؛ مسافر آن را به خانه یا محل کار خود می‌برد. همین امر باعث می‌شود وقتی که دیگران آن را می‌بینند، در مورد آن شی‌ء سؤال می‌کنند. قطعاً مشتری شما از حس خوب ایجاد شده در طول پرواز که با ایرلاین شما انجام داده است، سخن می‌گوید. در نهایت ممکن است افراد دیگر، بعد از آشنایی با برند شما، تمایل داشته باشند از خدمات شما استفاده نمایند.

گروه تبلیغات هوانوردی سیمرغ بهترین راهکارها و تولید کننده انواع هدایاهای تبلیغاتی همراه شماست تا بهترین نتیجه را از تبلیغات شما در فضای هوانوردی با کمترین هزینه به دست بیاورید.

گروه تبلیغات هوانوردی سیمرغ تلاش خواهد کرد تا بالاترین ارزش افزوده برای کاربران خود از طریق توسعه بازارهای تجاری داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن عملیاتی و رسانه ای و تبلیغاتی تحقق یافته و با ارائه برترین خدمات تبلیغاتی به مشتریان خود شعار "متفاوت و حرفه ای دیده شوید " را تحقق بخشیم. اعتماد ما به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی مجموعه بوده و شبکه اجرایی تبلیغاتی ما در صنعت هوانوردی را در ایجاد رضایت مجموعه ها و کاربران سرآمدی میان شرکتهای تبلیغاتی و رسانه ای هوانوردی کشور یاری نموده است و با بهبود مستمر برای فعالیتهای خود در صنعت تبلیغات بر اساس استاندارد های جهانی را سرلوحه امور خود قرار داده ایم.ما در تلاش هستیم بهترین خدمات را به شما ارائه نماییم

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و یا دریافت خدمات به صورت تلفنی از طریق مسیر های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

 

ارتباط با گروه تبلیغات هوانوردی سیمرغ

 
آدرس:   ایران تهران شهرک اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی ساختمان ایرسا طبقه پنجم واحد 10
تلفن:   2191012232(98)+
موبایل:   9938504687(98)+
ایمیل:   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 


چاپ   ایمیل