با ما همراه باشید

پل ارتباطی شما با ما

Please make sure that, re-captcha pluging is enabled

دفتر مرکزی ایران

  • 21-91012232(98+)
  • 993-8504687(98+)

آدرس

دفتر مرکزی: ایران تهران شهرک اکباتان بلوار شهید نفیسی ساختمان ایرسا طبقه دوم واحد سه : 
کد پستی: 78721-6488

ایمیل

  • info@mrairlines.ir
  • support@mrairlines.ir

ساعت کاری

  • شنبه تا چهار شنبه  9AM to 17PM
  • پنجشنبه  09AM to 14PM
Image

چشم انداز خدمات تبلیغاتی سیمرغ

ارائه تبلیغات عمومی و هوانوردی

ارائه متفاوت ترین ابزارهای تبلیغاتی در کشور
گروه تبلیغات عمومی و هوانوردی سیمرغ، سازمانی پویا در حوزه تبلیغات، برندینگ و ارائه راهکارهای مؤثر بازاریابی برپایه به روزترین رویکردهای علمی و حرفه ای است. ما با بهره گیری از دانش روز، تجربه سالیان متمادی و همکاری با برترین شرکتهای تبلیغاتی بین المللی، خدمات خود را ارائه می دهیم. مایه مباهات گروه تبلیغاتی سیمرغ است که همواره توانسته با مشارکت در ارتقاء دانش تبلیغات و برندینگ ایران، الگویی شایسته برای شرکت های فعال در این حوزه باشد ما با تفکری خلاقانه و هنری، رویکردی دانش بنیان و عملکردی حرفه ای و به پشتوانه سرمایه انسانی متخصص خود برآنیم تا پاسخگوی طیف متنوعی از نیازهای مشتریان خود باشیم.
ما به تبلیغات فراتر از یک تبلیغ نگاه می کنیم.گروه تبلیغاتی سیمرغ تمام سرویس های خود را به عنوان بنیان گذار نوع جدیدی از خدمت رسانی در زمینه مشاوره بازاریابی و همچنین تولیدکننده محتوای استاندارد، پیام شما را به درستی به جامعه هدفتان منتقل می کند.هدف نهایی ما افزایش دانش و آگاهی جامعه سربلند ایران است


Image

خدمات به مجموعه های عمومی و هوانوردی

در تمام ساعات شبانه روز پاسخگو کاربران هستیم

در هـر شـــــــــرایـطی که بـاشــیم هیچکــــــس نمـی‌تونه تمـــــــــــام احتـمـــالـات ممکـن رو در نـظـــــر بگـیـره، تـو صفحــــه‌ی کــــوچک شـطـرنـج، بـــــرای پـایـــــان بـــــازی حــالات مختـلـف وجــــــود داره یعنی بارهـــــا بیشتـر از موجودات در کل جهانی که میشناسیم، چند انتخاب تا موفقیت؟ حالا تصور کنید تو صفحــــه ای بزرگتـر، مثل کسـب و کـارمــــــون چند احتمـال پیش روی مـــــاست؟ چند حرکت ممکن؟ مطمئن تریـن راه برای پیروزی اینه که مرحلـــه به مرحلــــه پیش بریم و هر مرحله رو به متخصصاش بسپاریم؛ درســـت مثل بازی شطرنج. هر حرکـت و هر پیشروی بـه یک مهره داده میشه، چرا که هر مهره توانایــــی و حرکت خودش رو داره.

21-91012232(98+)
993-8504687(98+)

info@mrairlines.ir support@mrairlines.ir