تبلیغات در مانیتورهای پشت صندلی ایرلاینها

تبلیغات بر روی مانیتورها و صفحات نمایش 


یکی از قدرتمندترین و تاثیر گذارترین شیوه های تبلیغاتی ، تبلیغات تصویری می باشد . تبلیغات بر روی مانیتورها و صفحات نمایشی داخل پروازها یک فضای قدرتمند رسانه ای را در لوکسترین فضای تبلیغاتی در اختیار شرکت های بزرگ قرار می دهد . شرکت ها می توانند فیلم های تبلیغاتی خود را در داخل شبکه های تصویری شرکت های هواپیمایی نمایش دهند .

اگر به دنبال تبلیغات لاکچری و در سطح کلاس بالا هستید، تبلیغات در ناوگان هوایی را به شما پیشنهاد می کنیم. رسانه ای که با استفاده از آن می توانید در طول سفر، توجه مخاطبان را جلب نمائید. مخاطب شما در طول مدتی که در هواپیما قرار دارد (حداقل یک ساعت) پیام شما را در مقابل خود می بیند و شما می توانید تمام جزییات محصول یا خدمت خود را به او انتقال دهید. همچنین می توانید از متد سمپلینگ استفاده کنید و با ارائه محصول، نظر و دیدگاه مسافران را نسبت به محصولات خود بسنجید.

عدم دسترسی مخاطبان به وسایل مخابراتی و اینترنتی فرصت بسیار مناسبی است که توجه مخاطب را از روی موبایل و تبلت و دیگر وسایل ارتباط جمعی به سمت تبلیغات برند خود جذب نمائید. در طول سفر مخاطب این امکان را دارد که با برند شما آشنا شود و در فرودگاه مقصد با ارائه محصول و خدمات، اثرگذاری و هدفمندی تبلیغات را افزایش دهید.

حمل و نقل هوایی همواره نماد سرعت، ثروت، نوآوری و تکنولوژی است. هرچند تبلیغات بر روی بدنه و داخل هواپیما در داخل کشور ما، رسانه ای جدید و تازه به حساب می آید، اما در سطح دنیا، ایرلاین های زیادی اینگونه تبلیغات را به صورت مداوم در دستور کار خود قرار می دهند. این ایرلاین ها همواره جذابیت های خاص خود را برای برندهای بزرگ به همراه داشته اند. قسمت های مختلف هواپیما را می توان با عنوان ابزاری تبلیغاتی در نظر گرفت. حتی لباس خدمه پرواز نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و به طور کلی می توان گفت که این رسانه، به خاطر مشخصات بی نـظیرش، راهکاری نو در دنیای اشباع شـده رسانه های تبلیغاتی مختلف نظیر بیلبورد و تلویزیون به شمار می آید.

در بیشتر دنیا و خصوصا در کشور ما، هواپیماهای مسافربری گرانقیمت ترین نوع خدمات حمل و نقل به شمار می آیند. بنابراین مخاطبان تبلیغات هواپیمایی، عموما به بخش خاصی از جامعه از نظر جایگاه اجتماعی اقتصادی تعلق دارند. این دسته بندی زمانی اهمیت پیدا می کند که بدانیم رسانه های محیطی دیگر تا حد زیادی قادر به طبقه بندی مخاطبان خود و برنامه ریزی بر اساس این طبقه بندی نیستند.


مزایای تبلیغات در هواپیما و ناوگان هوایی داخلی و خارجی

  • لاکچری
  • انتخاب گروه هدف
  • در دسترس مشتری بودن
  • پوشش مخاطبان بین المللی
  • ارتقای برند در ذهن مشتری
  • · استفاده از امکانات صوتی و تصویری
  • معایب تبلیغات در هواپیما و ناوگان هوایی داخلی و خارجی

  • محدود بودن فضای تبلیغاتی
  • مناسب نبودن برای هر نوع محصول و یا خدمات

 

 

 

چاپ   ایمیل