خدمات تولید انواع موشن گرافیک انیمیشن و سه بعدی

موشن گرافی یا موشن گرافیک چیست؟

گاهی برای انتقال بهتر پیام، باید چشم‌ها و نگاه مخاطب را همراه با صدایی که می‌شنود تحت تاثیر قرار دهیم. در اصل موشن گرافی یا موشن گرافیک به ویدیوهایی گفته می‌شود که حاوی یک پیام برای بیننده آن است و با استفاده از تصاویر متحرک ساخته شده است. به گونه‌ای که در آن از شخصیت‌ها و کاراکترهای کارتونی استفاده می‌شود تا فرد بیننده را درگیر خود سازد.

در موشن گرافی با حرکت شخصیت‌ها و صحنه‌های گرافیکی مختلف، سعی بر ساخت ویدیویی کوتاه و تاثیر گذار داریم. اکثر افرادی که سفارش موشن گرافی تبلیغاتی می‌دهند، به دنبال این هستند که از این طریق، خدمات کسب‌و‌کار خود را به مخاطبانشان بهتر و جذاب‌تر نمایش دهند.

با توجه به اینکه حجم تبلیغات امروزی بسیار بیشتر از قبل شده است، مخاطبان، دیگر تمایل قبلی را برای مشاهده تبلیغات سنتی ندارند و به دلیل مشغله زیاد فکری آنگونه که باید به آن توجه نمی‌کنند. در نتیجه تبیلغات سنتی ارزش خود را نسبت به گذشته از دست داده است. اما در این بین شما می توانید با کمی خلاقیت و ایجاد تمایز بین خود و رقبایتان، به راحتی از تبلیغات خود بیشترین بازده و سود دهی را بگیرید.

یکی از مهم ترین نوع تبلیغات که در این سالها تاثیر بسیار زیادی را بر روی مخاطبان گذاشته است سفارش موشن گرافی تبلیغاتی می‌باشد. موشن گرافیک ها به دلیل زیبایی بصری و کوتاه بودن می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین مفهوم را به مخاطبان انتقال دهند و از آنجا که تصویر در ذهن مخاطب ماندگاری بیشتری دارد در نتیجه تبلیغات شما پربازده‌تر خواهد بود.

انواع موشن گرافی

قبل از اقدام برای سفارش طراحی موشن گرافی بهتر است با انواع آن آشنا باشید تا بتوانید انتخاب درستی از سفارش خود داشته باشید. لازم به ذکر است با توجه به نوع موشن گرافی، قیمت و تعرفه آن متفاوت است. همچنین تعرفه موشن گرافی حرفه ای در هر نوع بالاتر از سایرین است.

  • * موشن گرافی لوگو: موشن گرافی لوگو یا در اصطلاح لوگو موشن سبکی از طراحی موشن گرافیک است که در آن لوگوی یک مجموعه به حالتی خاص، به نمایش در می‌آید.
  • * موشن گرافی دو بعدی: در این سبک از طراحی موشن گرافی، همه‌ی اتفاق ها بر روی یک صفحه انجام می‌شود. در ساخت موشن گرافیک دوبعدی، شخصیت‌ها و صحنه‌ها دارای بعد نمی‌باشند و به ساده‌ترین حالت استفاده می‌شوند.
  • * موشن گرافی دو و نیم بعدی: تفاوت تیزر موشن گرافی دوبعدی و دو و نیم بعدی در صحنه آن است. در طراحی موشن گرافی دو ونیم بعدی، از صحنه سه بعدی استفاده می‌شود ولی همچنان کاراکترها به صورت دوبعدی می‌باشند.
  • * انیمیشن سه بعدی: شاید بتوان یکی از گران‌ترین و جذاب‌ترین موشن گرافی‌ها را، انیمشن سه بعدی دانست. از این نوع انیمیشن‌ها برای تبلغات و برند سازی حرفه‌ای استفاده می‌شود. به دلیل قیمت بسیار بالای این سبک، تنها افراد کمی هستند که سفارش موشن گرافی تبلیغاتی به صورت انیمیشن سه بعدی می‌دهند.
  • * موشن گرافی در ویدیو واقعی: حتما شما نیز دیده‌اید که افرادی که ویدیو منتشر می‌کنند، در طول ویدیو نوشته و تصاویری مشاهده می‌کنید که به زیبایی ویدیو و همچنین جذب بیشتر مخاطب به ویدیو تاثیر گذار است.

چاپ   ایمیل