تبلیغات بر روی لیوان های داخل پرواز

با توجه به اشباع شدن بسیاری از مشاغل، بسیاری از مردم برای داشتن فروش بهتر رو به تبلیغات آوردند. باید گفت که تبلیغات نقش بسیار مهمی را در کسب و کارها ایجاد می کند و خلاقیت در استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نقش مهمی را دارد. استفاده از لیوان های کاغذی تبلیغاتی یکی از ابزارهایی است که مورد توجه صاحبان بسیاری از مشاغل در پرواز شرکتهای هواپیمایی قرار گرفته است.

 شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چطور از لیوان کاغذی بعنوان ابزار تبلیغاتی می توان استفاده کرد ؟ در پاسخ باید گفت که

چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی یکی از روش های جذاب در پروژه های برندینگ است. به صورتی که مشتری می تواند طرح یا لوگو مورد نظر خود را سفارش دهد و از آن در موقعیت های مختلفی مثل پرواز ، همایش ها و سمینارها استفاده کند. اگر بخواهیم با یک مثال ساده، کارایی تولید لیوانهای کاغذی تبلیغاتی را بگوییم، می توان به استفاده ی برندهای معتبر چای و زعفران از این روش اشاره کرد. تولید لیوان کاغذی تبلیغاتی، فرصتی مناسب برای نشان دادن نام تجاری کسب و کارهاست. یک طرح تبلیغاتی شخصی بر روی فنجان کاغذی، می تواند بهترین راه برای برقراری ارتباط با جامعه محلی و بازاریابی باشد.

بسیاری از شرکت ها برای معرفی برند خود از لیوان کاغذی استفاده می کنند و برند خود را بر روی لیوان چاپ می کنند تا بتوانند از این طریق تبلیغات خود را در اختیار مخاطبین شان قرار دهند. شاید بپرسید که چطور می توان توسط لیوان کاغذی، تبلیغات گسترده ای را داشت، فرض کنید شما مسئول برگزاری یک همایش هستید و در این مراسم از لیوان های کاغذی تبلیغاتی برای پذیرایی مهمانان استفاده می کنید، در زمانیکه آنها مشغول سرو چای یا نوشیدنی هستند بدون اینکه متوجه باشند برند تبلیغاتی شما در ذهن شان هک می شود. لیوان کاغذی به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات کاغذی است که از محبوبیت بسیار بالایی نسبت به بقیه ظروف کاغذی برخوردار است.

کاربردهای لیوان کاغذی تبلیغاتی

از لیوان کاغذی تبلیغاتی در پرواز های شرکتهای هواپیمایی داخلی و خارجی ، ادارات و سازمان های دولتی، فست فود ها، نمایشگاه ها، همایش ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و شرکت ها می توان استفاده کرد زیرا هم جنبه تبلیغاتی داشته و هم جایگزینی مناسب برای لیوان های شیشه ای است، این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، در رعایت بهداشت نیز موثر می باشد.

گروه تبلیغات هوانوردی سیمرغ تلاش خواهد کرد تا بالاترین ارزش افزوده برای کاربران خود از طریق توسعه بازارهای تجاری داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن عملیاتی و رسانه ای و تبلیغاتی تحقق یافته و با ارائه برترین خدمات تبلیغاتی به مشتریان خود شعار "متفاوت و حرفه ای دیده شوید " را تحقق بخشیم. اعتماد ما به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی مجموعه بوده و شبکه اجرایی تبلیغاتی ما در صنعت هوانوردی را در ایجاد رضایت مجموعه ها و کاربران سرآمدی میان شرکتهای تبلیغاتی و رسانه ای هوانوردی کشور یاری نموده است و با بهبود مستمر برای فعالیتهای خود در صنعت تبلیغات بر اساس استاندارد های جهانی را سرلوحه امور خود قرار داده ایم.ما در تلاش هستیم بهترین خدمات را به شما ارائه نماییم

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و یا دریافت خدمات به صورت تلفنی از طریق مسیر های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

 

ارتباط با گروه تبلیغات هوانوردی سیمرغ

 
آدرس:   ایران تهران شهرک اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی ساختمان ایرسا طبقه پنجم واحد 10
تلفن:   2191012232(98)+
موبایل:   9938504687(98)+
ایمیل:   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 


چاپ   ایمیل