خدمات طراحی و چاپ انواع پوستر تبلیغاتی

آشنایی با فرآیند سفارش چاپ پوستر

پوستر یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی می باشد و در تاریخچه چاپ پوستر، در اصل طرح گرافیکی چاپ شده در برگه های نسبتا بزرگی هستند که در جهت اطلاع رسانی و نشان دادن موضوعی یا یک رویداد و یا هدفی خاص چاپ شده اند.
پوستر ابزاری تبلیغاتی تصویر محور است که این موضوع با عث می شود تا پوستر در ابعاد بزرگتری نسبت به تراکت تبلیغاتی، بروشور و یا کاتالوگ چاپ شود البته محتوای متنی پوسترها بطور خلاصه ثبت می گردند و عموما در فضاهای پرتردد نصب می گردند تا مخاطب پیام پوستر تبلیغاتی را از طریق تصویر دریافت نماید.

انواع پوستر گرافیکی  

برگه های نسبتا بزرگی که جنبه تبلیغاتی دارند  و یکی از رایج ترین ابزار تبلیغات می باشند . هدف از چاپ پوستر اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد و می بایست محل نصب آن و ابعاد پوستر به گونه ای انتخاب گردد که مخاطب در حال عبور و مرور براحتی بتوانند آن را مطالعه کند و پیام تبلیغاتی را دریافت کند . پوسترها غالبا به پوستر دیواری، پوستر سه بعدی، پوستر کاغذ دیواری، پوستر ورزشی و پوسترگرافیکی و پوستر اطلاع رسانی و دهها پوستر دیگر تقسیم بندی می گردد.
درکل پوستر به دو روش چاپ پوستر افست و چاپ پوستر دیجیتال چاپ و تولید می گردد.

طراحی پوستر

مهمترین امر در طراحی و تولید پوستر استفاده از تصاویر باکیفیت و خلاقیت در طراحی و انتخاب رنگها بر اساس موضوع و محتوای نوشتاری مفید و خلاصه می باشد. نمادها و شکل های به کار رفته در تصاویر پوستر است که هر چقدر نوآورانه و خلاقانه باشند ماندگاری و تاثیرگذاری بصری بیشتری دارند. انتخاب فونت و نوع قلم نیز فاکتور بسیار مهمی در طراحی پوستر است که باید اصول استاندارد آن را رعایت کرد. این اصل باید بر اساس نوع موضوع، فعالیت، زمینه کاری و اهداف مخاطب انتخاب شود. 
-قبل از اینکه طراحی پوستر را شروع کنید به فضایی که قرار است در آن محل نصب شود فکرکنید که آیا قرار است برروی دیوار نصب شود و یا شیشه فروشگاهها و یا سالن همایش ...!!! 
-حتما از طرحهای مفهومی و جدید استفاده نماید تا رهگذران را به تفکر وا دارد.
-برای طراحی پوستر حتما از رنگبندی اصولی و صحیح و متناسب با موضوع استفاده نمایید.
-استفاده از کد رنگی صحیح و تصاویر کیفیت بالا باعث می شود تا در نهایت پوستری با کیفیت تحویل بگیرید.
-در کل پیام پوستر نباید مبهم باشد چرا که به اثربخشی پوستر لطمعه وارد می کند.


کاربرد پوستر :

 

چاپ پوستر رنگی به شما این امکان را می دهد تا قسمتی از فروشگاه ، دفتر و شرکت مشتریان خود را بصورت یک تابلو تبلیغاتی جهت معرفی محصولات و خدمات برند خودتان درآورید.
-روش چاپ پوستر با طرح دلخواه :

 

1-طراحی پوستر با توجه به المانهای متقابل :

 

-تعیین مکان مورد نصب پوستر دیواری مانند دیوار معابر، شیشه فروشگاهها، استندها خیابانی 
-رنگ بندی با توجه به نور و فضا و محتوای کار و هدف اطلاع رسانی
-انتخاب سایز استاندارد پوستر : پوستر تبلیغاتی معمولا در ابعاد A1،A2،A3،A4 و B1،B2،B3،B4 و 
-سایز های متدوال : 50*70 و 35*50 و 48*68 و 34*48 و 24*34 
-انتخاب جنس کاغذ مناسب پوستر: تحریر، گلاسه مات یا براق، کتان و ...
-انتخاب گرماژ کاغذ : 80 گرم ، 100 گرم، 135 گرم، 200 گرم، 250 گرم ، 300 گرم

 

2-ازسال فایل پی دی اف  به مجموعه چاپ گروه تبلیغاتی آسمان

 

3-خدمات پس از چاپ : روکش سلفون یا یو وی و ....

مزایا و معایب چاپ پوستر افست و دیجیتال

 

- چاپ پوستر افست :

 علاوه بر اینکه کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد، مناسب آن دسته از افرادی است که تیراژ بالایی داشته باشند، مثلا بالاتر از 500 عدد، و هم اینکه زمان کافی برای چاپ داشته باشند. در صورتی که شما قصد داشته باشید از فرم های عمومی چاپ افست استفاده کنید، حداقل زمان یک هفته را باید برای دریافت کار خود در نظر بگیرید. البته فرم های فوری هم برای این کار در نظر گرفته شده است که قیمت بالاتری از شیت عمومی چاپ دارند.
برای چاپ پوستر ارزان در تیراژ بالا روش افست بسیار مناسب است چون علاوه بر کیفیت بالا قیمت چاپ پوستر a2و قیمت چاپ پوستر a3و همچنین قیمت چاپ پوستر a4  بسیار پایینی دارد ولی چنانچه تیراژ پایین باشد و زمان ارسال برای چاپ افست کم باشد بهتر است از چاپ دیجیتال استفاده کنیم. مجموعه چاپ گروه تبلیغاتی آسمان با در اختیار داشتن چاپ خانه افست و بزرگترین چاپ دیجیتال ایران تمامی نیاز چاپی شما را برآورده می نماید .

 

-  چاپ پوستر دیجیتال : 


چاپ دیجیتال، چاپ فوق العاده با کیفیتی برای شما رقم خواهد زد. ولی از قیمت بالای آن هم نباید صرف نظر کرد. چرا که دستگاه های دیجیتال، دستگاه های عظیم و سرعت بالایی نیستند و متریال های گران قیمت تری نسبت به نوع افست دارند. این گزینه مناسب آن دسته از افرادی است که تعداد زیادی از پوستر نیاز ندارند ( مثلا 200 عدد ) و یا اینکه زمان کافی برای ارسال کار به چاپخانه ندارند و می خواهند بصورت فوری و یکی دو ساعته کار چاپ شده را دریافت نمایند.

گروه تبلیغاتی عمومی و هوانوردی سیمرغ تلاش خواهد کرد تا بالاترین ارزش افزوده برای همکاران، ذینفعان ، کاربران خود از طریق توسعه بازارهای تجاری داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن عملیاتی و رسانه ای تحقق یافته و با ارائه برترین خدمات به مشتریان خود شعار "مدرن و هوشمند تجارت کنید" را تحقق بخشیم. اعتماد ما به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی مجموعه بوده و شبکه اجرایی ما را در ایجاد رضایت مجموعه ها و کاربران سرآمدی میان شرکتهای تبلیغاتی و رسانه ای کشور یاری نموده است و با بهبود مستمر برای فعالیتهای خود در صنعت و تجارت بر اساس استاندارد های جهانی را سرلوحه امور خود قرار داده ایم.ما در تلاش هستیم بهترین خدمات را به شما ارائه نماییم

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و یا دریافت خدمات به صورت تلفنی از طریق مسیر های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید

ارتباط با پشتیبانی تبلیغاتی سیمرغ

آدرس:   ایران تهران شهرک اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی ساختمان ایرسا طبقه پنجم واحد 10
تلفن:   2191012232(98)+
موبایل:   9938504687(98)+
ایمیل:   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 


چاپ   ایمیل