خدمات تبلیغات در مجله درون پروازی

تبلیغات در مجله عمومی منطقه و درون پروازی ایرلانهای داخلی و خارجی

 

در مطبوعات، هروقت انتشار و تولید نشريه اي حداكثر ماهي يك بار باشد ، به آن نشريه  مجله مي گویند. چاپ مجله ارزان یکی دیگر از صدها خدمات ارائه شده توسط گروه تبلیغاتی آسمان می باشد که به دو روش چاپ دیجیتال  مجله و چاپ افست مجله انجام می پذیرد.
ابعاد مجله معمولا كوچكتر از روزنامه است و انتخاب آن با توجه به اندازه کاغذهای استاندارد، صورت می گیرد. طراحی و چاپ تولید مجله یا بولتن و یا نشریه ها معمولا بوسیله دستگاه چاپ مجله انجام می پذیرد و بصورتی انجام می پذیرد که به سهولت در دست گرفته شود . این نکته نیز حائز اهمیت است که بین محتوای مجله و ابعاد آن نیز تناسب وجود داشته باشد.
انواع مجله :

مجله ها با توجه به مخاطبانشان به دو دسته مجله عمومی و مجله  اختصاصی طبقه بندی می شوند . از آن جا که نشریه و مجله باید با دقت فراوان   چاپ شود یک میلی متر اشتباه شما در طراحی به معنی اشکال دار بودن تمامی تیراژ تمام خواهد شد
 مجلات عمومی معمولا در گيشه های مطبوعاتی با تيراژ بالا به فروش می رسند و یا به صورت رایگان در مناطق خاس توزیع میگردد. اغلب این مجله ها هر کدام به موضوع خاصی از قبیل تبلیغات،هنر، سینما، آشپزی، صنعت و .... می پردازد و مخاطبان خاص حوزه مربوطه  به مطالع آن می پردازند.
مجلات اختصاصی معمولا مجلاتی هستند كه براي شركت و یا سازمان خاصی طراحي می شوند و به تعداد سفارش داده شده و نياز شركت مورد نظر چاپ مي شوند و در هر شماره به اخبار داخلی و رویدادهای آن شرکت می پردازد  و مهمترین مجله های اختصاصی مجله های درون پروازی شرکتهای هواپیمایی می باشد که بین مسافران در هر پرواز توزیع میگردد و مجموعه ها و صاحبان کسب و کارها می توانند بر اساس نیاز و شرایط در این مجلات تبلیغات انجام دهند و این نوع تبلیغات تقریبا لوکس محسوب میگردد و هر نوع تبلیغاتی قابل درج در این مجلات نمی باشد.
قطع مجله يا همان سايز و شكل ان براساس سايز های استاندارد جهانی و كمتر از سايز روزنامه انتخاب می شود. انتخاب سايز مجله براساس استفاده درست و عدم اسراف در استفاده از كاغذ انجام می گيرد. 
روش چاپ مجله:

-درابتدا سايز و شكل مجله ، فونت ، فاصله سطرها، سرصفحه ها، فصل بندی ، مصور سازی، تعداد صفحات و… را بررسی نمایید.
-طراحی مجله و صفحه ارايی اوليه در چاپ مجله گام بعدی است.
-برای طراحی مجله و طراحی ماهنامه از نرم افزار های ویژه این کار مانند Adobe In Design استفاده نموده و فایل نهایی را در قالب یک فایل pdf تحویل دهید.
-در طراحی و چاپ نشریه باید به صحافی مجله و روش هایی از جمله چسب , منگنه(ساده و لوپ) , فنری و یا دوخت توجه ویژه ای نمایید.
-جلد مجله یا کتاب اصولاً با مقوایی ضخیم تر از صفحات داخلی آن چاپ می شود.
-در بعضی موارد داخل جلد مجله را نیز می توان چاپ کرد.
-نوشته ها و عکس ها باید حداقل 1.5 سانتیمتر حاشیه امن برش داشته باشد.
-انواع کاغذهای مناسب برای چاپ مجله ، گرماژ 90گرم الی 170گرم در کاغذ گلاسه و 70گرم الی 120گرم در کاغذ تحریر.
-انواع گرماژ كاغذ مناسب براي چاپ مجله  کاغذ گلاسه (گرم ٩٠ الي ١٧٠ ) و كاغذ تحرير ( گرم ٧٠ الي ١٢٠ ) .
-سايز های استاندارد مجله : قطع خشتی بزرگ ، رقعی و رقعی بياضی: 14×22، وزيری و وزيری بياضی: 17×24، رحلی و رحلی بياضی : 5/21×7/29، قطع سلطانی و سلطانی بياضی : 23×33

قیمت چاپ مجله:

جهت برآورد قیمت چاپ مجله ، هفته نامه یا ماهنامه می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید البته این موضوع را مد نظر قرار دهید که بررسی و برآورد هزینه چاپ مجله بستگی به عوامل زیر دارد :
-نوع کاغذ صفحات داخلی ( گرماژ / ابعاد)
-تیراژ مجله و روش چاپ مجله
-نوع کاغذ جلد ( گرماژ / ابعاد)
-نوع چاپ صفحات داخلی ( تک رنگ / چند رنگ تا کاملا رنگی )
-نوع چاپ جلد ( تک رنگ / چند رنگ تا کاملا رنگی / در صورت در خواست پوشش)
-خدمات پس از چاپ جلد ( سلفون کشی و یو وی و امباس و ... در صورت نیاز)
-صحافی ( تا و ترتیب / صحافی مفتولی/ چسب سرد یا گرم)
-هزینه های جانبی( برش و حمل و نقل و ...)

سفارش آگهی برای چاپ در مجله:


شما کاربر گرامی می توانید بر اساس نیاز و بوجه خود آگهی تبلیغات برای معرفی محصولات و خدمات خود را در هر یک از مجله های تبلیغاتی منطقه ای و یا تبلیغات در شرکتهای هواپیمایی داخلی و خارجی ارائه نمایید کارشناسان ما در هر ساعات شبانه روز پاسخگو نیاز های تبلیغاتی شما و ارائه بهترین راهکارها برای جذب مشتری به شما می باشند.لطفا برای دریافت تعرفه تبلیغات در هر یک از مجلات لطفا با همکاران ما تماس بگیرید.

دراین بخش محل های درج آگهی مشخص شده و برای اطلاع از هزینه تبلیغات با پشتیبانی تماس بگیرید .

 

مشخصات ظرفیت های تبلیغاتی هواپیمایی در مجله پروازی بدین شرح است:

ردیف

محل درج تبلیغات و ابعاد

تعرفه(ریال)

1

روی جلد نصف صفحه

0000000

2

پشت جلد تمام صفحه

000000

3

داخل جلد اول

000000

4

داخل جلد آخر

0000000

5

صفحات داخلی

000000

6

رپورتاژ آگهی صفحات داخلی

000000

 

10 درصدتخفیف برای پرداخت های نقدی در نظر گرفته می شود.

برای قراردادهای سالیانه 10 درصد تخفیف ویژه ی تعداد آگهی محاسبه می گردد.

به مبلغ قرارداد 9 درصدارزش افزوده اضافه می گردد.

چاپ نشریه پروازی در سایز A4 با کاغذگلاسه و به صورت تمام رنگی هر30 روز یکبار میباشد.

گروه تبلیغاتی عمومی و هوانوردی سیمرغ تلاش خواهد کرد تا بالاترین ارزش افزوده برای همکاران، ذینفعان ، کاربران خود از طریق توسعه بازارهای تجاری داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن عملیاتی و رسانه ای تحقق یافته و با ارائه برترین خدمات به مشتریان خود شعار "مدرن و هوشمند تجارت کنید" را تحقق بخشیم. اعتماد ما به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی مجموعه بوده و شبکه اجرایی ما را در ایجاد رضایت مجموعه ها و کاربران سرآمدی میان شرکتهای تبلیغاتی و رسانه ای کشور یاری نموده است و با بهبود مستمر برای فعالیتهای خود در صنعت و تجارت بر اساس استاندارد های جهانی را سرلوحه امور خود قرار داده ایم.ما در تلاش هستیم بهترین خدمات را به شما ارائه نماییم

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و یا دریافت خدمات به صورت تلفنی از طریق مسیر های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید

ارتباط با پشتیبانی تبلیغاتی سیمرغ

آدرس:   ایران تهران شهرک اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی ساختمان ایرسا طبقه پنجم واحد 10
تلفن:   2191012232(98)+
موبایل:   9938504687(98)+
ایمیل:   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

 


چاپ   ایمیل