به سایت گروه تبلیغاتی خوش آمدید
پیام آقای بهزاد حاتمی رئیس هیئت مدیره گروه تبلیغاتی سیمرغ
کسب نتایج خوب برای سیمرغ در بازاریابی آنلاین، ما را به فکر ارائه این خدمات برای مشتریانمان انداخت و سال ۱۳۹۳ خدمت دیجیتالمارکتینگ به سیمرغ اضافه شد.
درک درست و عمیق از محتوا و همچنین تفکر و تجربهای که در این موضوع بهدست آورده بودیم، منجر به خلق مدل بازاریابی محتوایی مخصوص به خودمان در سال ۱۳۹۴ شد.[رونمایی در سال ۱۳۹۷] در این مدل یا رویکرد، معتقدیم حتی نشستن ما در جلسه نیز محتواست، چه برسد به کارت ویزیتی که رائه میدهیم و یا بیلبوردی که در اتوبان نصب میکنیم!
واحد دیجیتال مارکتینگ و همچنین تفکر بازاریابی محتوایی ما را به سمت ایجاد خدمات تولید ویدیو ،عکاسی و حتی طراحی گرافیک بر اساس دیدگاه کاملا محتوا محور و با یکپارچگی در تمام لایههای اجرایی،سوق داد.
مسئولیت اجتماعی خدمات رسانی
گروه تبلیغاتی سیمرغ
طبق گفتهی موسسه تبلیغات در آمریکا یک شرکت تبلیغاتی، سازمان مستقلی از افراد و کسب وکارهای خلاق است که در توسعه و آماده سازی برنامه بازاریابی، تبلیغات و سایر ابزارهای ترویجی و ارتباطی تخصص دارند.
در ورودی گروه تبلیغاتی سیمرغ، تابلویی وجود دارد که در آن از جف ریچاردز نقل شده است: «خلاقیت بدون استراتژی، هنر نامیده میشود و خلاقیت با استراتژی، تبلیغات نام دارد.» و شاید این نقل قول به خوبی بتواند به توضیح تبلیغات و گروه تبلیغاتی سیمرغ بپردازد.
گروه تبلیغاتی سیمرغ، یک شرکت تبلیغاتی ۳۶۰ درجه [تمام خدمات] و پیشرو در حوزه ارتباطات بازاریابی [مارکام با چاشنی خلاقیت] است. شرکتهای تبلیغاتی در حیطه برنامهریزی، تدوین و طراحی و توسعه استراتژی تبلیغات و همچنین مدیریت و اجرای کمپینهای تبلیغاتی فعالیت میکنند و گروه تبلیغاتی سیمرغ نیز با تمرکز بر تخصص و خلاقیت و تکیه بر دانش روز جهان و به کمک تجربه بیش از یک دهه خود به یکی از معتبرترین شرکتهای تبلیغاتی ایران تبدیل شده است.
چشم انداز آینده خدمات تبلیغاتی
گروه تبلیغاتی سیمرغ
با توجه به نوع شرکت تبلیغاتی، خدمات و کیفیت ارائه آن میتواند متفاوت باشد. گروه تبلیغاتی سیمرغ به صورت کلی دارای ۸ خدمت اصلی و صدها زیر خدمت در بخشهای مختلف آن است.
۸ خدمت اصلی گروه تبلیغاتی سیمرغ شامل؛ برندسازی (برندینگ)، ارتباطات بازاریابی (مارکام)، کمپین تبلیغاتی، تبلیغات و روابط عمومی (آموزش و نظارت بر منابع انسانی، طراحی استراتژی. ایجاد روابط معنادار و هدفمند با مخاطبین و ذینفعان)، طراحی گرافیک و چاپ (طراحی و چاپ بیلبوردهای تبلیغاتی، انواع بروشور، کاتالوگ و…)، ویدئو مارکتینگ (تدوین استراتژی و تولید انواع ویدئوهای تبلیغاتی مانند رئال، موشنگرافی، استاپموشن، آگهی تلویزیونی و…)، دیجیتال مارکتینگ (سئو، تبلیغات دیجیتال، بازاریابی محتوایی، سوشال مارکتینگ و…) و مدیریت و فروش رسانههای تبلیغاتی (آفلاین، آنلاین، خارج از محیط و داخل محیط، رسانههای جمعی و…) است. البته این نکته مهم را نیز در نظر داشته باشید که گروه تبلیغاتی سیمرغ علاوه بر اجرای حرفهای تمام موارد بالا در حوزه مشاوره هر بخش بصورت مجزا هم خدمترسانی میکند.
از دیگر خدمات گروه تبلیغاتی سیمرغ میتوان به مشاوره، تکمیل تجزیه و تحلیل بازاریابی، توسعه یا تدوین و طراحی برنامه تبلیغاتی، طراحی و اجرای استراتژی خلاقانه، اتاق فکر یا خلاقیت، راهاندازی و مشاوره تبلیغاتی، برگزاری رویدادهای ارتباط محور و شبکهساز، توسعه و به کارگیری برنامههای رسانهای، تهیه و اجرای برنامههای مشارکتی یا حمایتی (اسپانسرینگ) و همچنین مدیریت و یکپارچهسازی ارتباطات بازاریابی است.
بین کانون های تبلیغاتی
چرا باید ما را انتخاب کنید
تیم متخصص و مجرب: یک آژانس تبلیغاتی، همانطور که مطرح کردیم، شامل تیمها و افراد مختلفی از متخصصان است. آنها از قبل آموزشهای لازم را دیدهاند و میدانند چگونه استراتژی برند را در تبلیغات، روابط عمومی و تمام برنامه های ارتباطات بازاریابی اجراسازی موثر کنند و همچنین آنها میتوانند استراتژی و برنامههای اجرایی قبلی را تجزیه کنند، به نقاط ضعف آن بپردازند و آنچه را که انجام آن در رسیدن به اهداف تبلیغاتی و در نهایت به بازاریابی و فروش سودآور برند کمک میکند را شناسایی کنند.
صرفهجویی در منابع: با استخدام یک کانون تبلیغاتی میتوانید در زمان و هزینهها صرفهجویی کنید. استخدام یک متخصص و افزودن او به تیم برند میتواند فرایندی زمانگیر و ریسکی باشد اما یک آژانس تبلیغاتی دقیقا میداند باید چه کاری را و به چه شکلی و توسط چه کسی و دقیقا در چه زمانی انجام دهد و تیم آن از قبل حاضر و آماده به خدمت است.
ایدههای خلاقانه مناسب برند: همانطور که گفتیم، خلاقیت در تبلیغات حتی اگر حرف اول را نزند حرف آخر را میزند. اگر تیم بازاریابی با تبلیغات شما درون سازمانی انجام میشود، ممکن است پس از مدتی دچار رکود خلاقیت شود و نگاه کردن به برند از منظری عینی و بیرونی دشوار است. یک تیم آژانس تبلیغاتی میتواند از بیرون و با دید مخاطبین وارد عمل شود و ایدههای خلاقانه و منحصربهفردی را برای دستیابی به مخاطبان و رشد پایگاه مشتری در اختیار شما بگذارد.
افزایش آگاهی از برند: آگاهی از برند یک فاکتور مهم در ارزیابی موفقیت برند است. برندها باید همیشه به فکر افزایش شناخت و آگاهی از برند باشند. یک شرکت تبلیغاتی میتواند به خوبی استراتژی مناسبی در این راستا طراحی کند و تا به نتیجه رسیدن آن، شما را همراهی کنید.
شناسایی بازار هدف: شرکت تبلیغاتی به برندها کمک میکنند تا بازار هدف و مخاطبان خود را به خوبی شناسایی و ارزیابی کنند و برای آنها پرسونای مناسبی تعریف کنند تا از اتلاف منابع آنها جلوگیری شود.
آشنایی با چالشهای پیش رو: آژانسهای تبلیغاتی دارای تیمی مجرب هستند و طی کسب این تجربه با چالشها، موانع و راههای حل مسائل مرتبط آشنا هستند. این به برند کمک میکند تا ریسک کمتری را به جان بخرد و سرعت رشد و توسعه خود را بیشتر کند.
ارزیابی و گزارش نهایی: یک آژانس تبلیغاتی میتواند گزارشهای عمیق، تجزیه و تحلیل در مورد کمپینها به شما ارائه دهد. بخشی از کار یک آژانس تبلیغاتی پیگیری تلاشهای شما و بهینهسازی آنهاست. هرچه مدت بیشتری از یک آژانس استفاده کنید، گزارش فرایندهای بهتر و کاربردیتری خواهید داشت.
قراداد و همکاری قابل اعتماد: برخی از فعالیتهایی که در یک کانون تبلیغاتی انجام میشود، به کمک ابزارهای دیجیتال در اینترنت به صورت رایگان یا با فریلنسرهای متفاوت میتوان با قیمت کمتری قابل انجام هستند اما دو نکته مهم در این باره وجود دارد:
کیفیت کار: شرکتهای تبلیغاتی قوی مانند شرکت تبلیغاتی کروشه شاید نتوانند تضمینی در دنیای متغیر تبلیغات ارائه دهند اما خیال مشتریانشان از کیفیت بالای کار و حرفهای بودنشان در انجام فرایندهای پروژه راحت است.
اعتماد: کار با افرادی که عضوی از تیم یک شرکت معتبر نیستند، ممکن است دردسرآفرین باشد. هر کمپین تبلیغاتی میتواند با شکست رو به رو شود اما نکته این است که با استخدام کانون تبلیغاتی خوب، مانند کانون آگهی و تبلیغات کروشه میتوانید این ریسک را به حداقل برسانید و حتی در صورت شکست، بتوانید آن را جبران کنید.
در شبکه های اجتماعی
با ما همراه شوید
تیم اجرایی خدمات تبلیغاتی
گروه تبلیغاتی سیمرغ
همکاری دو سر برد: موفقیت شما در کسب و کار و تبلیغات در حقیقت موفقیت کاری برای شرکت تبلیغاتی که با آن همکاری میکنید نیز محسوب میشود. شرکتهای تبلیغاتی از همکاری با برندهای موفق کارنامه قوی و اعتبار کسب میکنند. در حقیقت کار کانونهای تبلیغاتی با پایان پروژه با شما تمام نمیشود. آنها موفقیت شما را به باقی افراد نشان خواهند داد. تالار افتخارات گروه تبلیغاتی سیمرغ نمونهای از این موضوع است. مشتریان کروشه، سرمایههای ارزشمندی هستند که به کروشه شکل و معنا بخشیدهاند.
تجربه زیستی در هر کسب و کار: یکی از مزیتهای همکاری با گروه تبلیغاتی سیمرغ و دیگر شرکتهای تبلیغاتی که کمتر به آن توجه میشود، تجربه زیستی در کسب و کار است! یک شرکت تبلیغاتی با توجه به کار با مجموعههای بزرگ و کوچک، شرکتهای متنوع در خدمت یا محصول، برندهای دارای دانش بروز و استراتژیهای بازاریابی و فروش گوناگون، میتواند مسیر بلند یا گاهی پر خطر کسب و کارها را هموار، کوتاه و با کمترین ریسک پیش ببرد.
تماس با کارشناسان ما
- 982191012232+
- 989938504687+
- 989227170721+
ارسال ایمیل به پشتیبانی
- info@mrairlines.ir
- Support@mrairlines.ir
- Advertising@mrairlines.ir
آدرس دفتر مرکزی
- ایران تهران شهرک اکباتان بلوار شهید نفیسی ساختمان ایرسا طبقه چهار واحد هشت