تبلیغات در شرکت هواپیمایی؛ روشی نوین و ارزنده در بازاریابی
اگر قصد سفر داشته باشید، میتوانید ماشین خود را برانید، سوار قطار شوید یا مسافرت دریایی را انتخاب کنید؛ اما به احتمال زیاد سفر هوایی را به تمام این انتخابها ترجیح میدهید. سفرهای هوایی این امکان را فراهم میکنند که مسیری طولانی را در کمترین زمان ممکن طی کنید؛ آیا به یاد میآورید که در همین زمان کوتاه، داخل هواپیما، چه تعداد تبلیغات تجاری را مشاهده کردهاید؟
اگر به دنبال تبلیغات لاکچری و در سطح کلاس بالا هستید، تبلیغات در ناوگان هوایی را به شما پیشنهاد می کنیم. رسانه ای که با استفاده از آن می توانید در طول سفر، توجه مخاطبان را جلب نمائید. مخاطب شما در طول مدتی که در هواپیما قرار دارد (حداقل یک ساعت) پیام شما را در مقابل خود می بیند و شما می توانید تمام جزییات محصول یا خدمت خود را به او انتقال دهید. همچنین می توانید از متد سمپلینگ استفاده کنید و با ارائه محصول، نظر و دیدگاه مسافران را نسبت به محصولات خود بسنجید.
عدم دسترسی مخاطبان به وسایل مخابراتی و اینترنتی فرصت بسیار مناسبی است که توجه مخاطب را از روی موبایل و تبلت و دیگر وسایل ارتباط جمعی به سمت تبلیغات برند خود جذب نمائید. در طول سفر مخاطب این امکان را دارد که با برند شما آشنا شود و در فرودگاه مقصد با ارائه محصول و خدمات، اثرگذاری و هدفمندی تبلیغات را افزایش دهید.
حمل و نقل هوایی همواره نماد سرعت، ثروت، نوآوری و تکنولوژی است. هرچند تبلیغات بر روی بدنه و داخل هواپیما در داخل کشور ما، رسانه ای جدید و تازه به حساب می آید، اما در سطح دنیا، ایرلاین های زیادی اینگونه تبلیغات را به صورت مداوم در دستور کار خود قرار می دهند. این ایرلاین ها همواره جذابیت های خاص خود را برای برندهای بزرگ به همراه داشته اند. قسمت های مختلف هواپیما را می توان با عنوان ابزاری تبلیغاتی در نظر گرفت. حتی لباس خدمه پرواز نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و به طور کلی می توان گفت که این رسانه، به خاطر مشخصات بی نـظیرش، راهکاری نو در دنیای اشباع شـده رسانه های تبلیغاتی مختلف نظیر بیلبورد و تلویزیون به شمار می آید.
از آنجایی که مشتریان بالقوه شما چند ساعتی درون هواپیما اسیر شدهاند و هیچ راه گریزی برای آنها وجود ندارد؛ خوب است پیام شما را به طور مستقیم، پیش روی خود ببینند. در این شیوه از کمپین تبلیغاتی میتوانید محصولات و خدمات خود را با شیوههای خلاقانهای در معرض دید مخاطبان بالقوه قرار دهید؛ حتی میتوانید محصولات خود را در اختیار مسافران هواپیما قرار دهید و در آخر دیدگاه آنها را نسبت به محصول خود بسنجید و آنها را به جایگاه مشتریان بالقوه خود انتقال دهید. در این مطلب تمام آنچه را که لازم است پیش از تبلیغات هواپیمایی بدانید، برای شما گرد آوردهایم.
چرا باید کمپین تبلیغات هواپیمایی را انتخاب کرد؟
دلایل بسیاری وجود دارد که چرا شرکتها و برندها برای بازاریابی محصولات و خدمات خود از کمپین تبلیغات هواپیمایی استفاده میکنند که به بررسی آنها میپردازیم:
بازاریابی استراتژیک
تبلیغات هوایی را میتوان تبلیغات با تاثیر بالا در یک ناحیه هدفمند و از پیش تعیینشده تعریف کرد. به بیانی دیگر، این یک مکان تبلیغاتی است، برای کسانی که بنرها را با آرم یا عبارت جذاب از یک شرکت مشاهده میکنند و میزان فراخوانی و نرخ ماندگاری بالایی به همراه دارد.
اصولی و غیرمعمول
تبلیغات هوایی روشی متفاوت، تازه و مبتکرانه برای تبلیغات است و باید بدانید که اغلب روشهای نوین تاثیر بالایی در ذهن مخاطب بر جای میگذارند.
مزیت هزینه
در مقایسه با سایر روشهای تبلیغات، کمپین تبلیغات هواپیمایی، یک مکان کم هزینه با حجم بالایی از بیننده است که در مدت زمان کوتاهی اثرگذاری بالایی را مهیا میکند. این امر دلیلی بر اثبات بهصرفهبودن کمپین تبلیغات هواپیمایی است؛ با اینحال انتخاب یک آژانس تبلیغاتی هم، در میزان هزینهها مؤثر است و در این میان خوب است تا توجه ویژهای به عرضه شگفتانگیز کانون تبلیغاتی کروشه داشته باشید.
مورد استقبال و عدم ایجاد مزاحمت
این شیوه از تبلیغات در زندگی شخصی دخالت نمیکند و در زمان استراحت مسافران، هیچگونه حواسپرتی یا مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد و تنها زمانی که مسافران تصمیم گیرند تا با توجه به تبلیغات شما زمانشان را بگذرانند، میتونید اثرگذاری تبلیغات هواپیمایی خود را آغاز کنید.
پس از تبلیغات هواپیمایی با چه مزایایی مواجه خواهید بود؟
تبلیغات در هواپیما یکی از بهترین روشهای تبلیغ برند و محصولات شما است. این یک فرصت نادر و ایدهآل برای تجارت شما، برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان هدف و در نهایت، جذب مخاطب بالقوه است. در اینجا برخی از مزایای اصلی کمپین تبلیغات هواپیمایی برای شما آورده شده است.
مخاطب اسیر
تبلیغات درون پروازی یکی از بهترین روشها برای تبلیغ یک برند و محصول است؛ چرا که مسافران پرواز در واقع مخاطبانی اسیر هستند و نمیتوانند بهسادگی بلند شوند یا راه بروند. تبلیغات در هواپیما مزیتی دارد که بسیاری از وسایل نقلیه رسانهای دیگر ندارند و این مزیت دسترسی آسان به مخاطب اسیر است. علاوه بر آن، حضور در هواپیما برای بسیاری از افراد خستهکننده است و اغلب آنها در این زمان، تشنه کسب اطلاعات هستند و با ذهنی پذیرا، تبلیغات شما را مشاهده و مطالعه میکنند و این دقیقا زمانی است که از مزیت دسترسی به مخاطب اسیر صحبت میکنیم.
دسترسی جهانی
با وجود هزاران نفر از مردمی که هر روز با خطوط هوایی در کشورهای سراسر جهان پرواز میکنند، کمپین تبلیغات هواپیمایی، دسترسی گستردهای به مسافران داخلی و خارجی در سطح جهانی را برای شما فراهم میکنند که تمایل زیادی به خرجکردن پول در قبل، حین و پس از سفر خود دارند.
شانس بالا در دیدهشدن
از آنجایی که اکثر افراد جت شخصی ندارند، احتمالا مجبور خواهند شد چندین مرتبه در طول زندگی خود مسافرتهای هوایی را تجربه کنند؛ بنابراین در کنار دسترسی بالا و خودکار به مخاطبان درون پرواز، تبلیغات شما شانس بالایی برای دیدهشدن به دست خواهد آورد.
دنبالکردن مسافران در قبل، حین و پس از پرواز
تبلیغات هواپیمایی نه تنها به داخل هواپیما و وسایل مورد استفاده مسافران مرتبط میشود، بلکه خوب است پیش از پرواز و همچنین پس از پرواز مسافران را همراهی کنید. بهنوعی کمپین تبلیغات هواپیمایی میتواند پشتیبان و پل ارتباطی میان مکانهای مسافرتی باشد. این نوع ارتباط، به برند و محصولات شما فرصتی بینظیر برای ارائه تصویری متفاوت و چشمگیر خواهد داد.
مخاطبان بسیار هدفمند
با تبلیغات هواپیمایی، تبلیغکنندگان میتوانند به تعداد بسیاری بالایی از مسافران دسترسی پیدا کنند و بهطور موثر آنها را بر اساس مبدأ جغرافیایی، مقصد، مسیرها و حتی ترجیحات و عادتهای خریدشان مورد هدف قرار دهند. شما بهعنوان یک تبلیغکننده میتوانید مخاطبان هدف خود را مورد بررسی قرار دهید و براساس ارزش و قدرت خرید مخاطبان، محصول و خدمات خود را تبلیغ کنید. بهعنوان مثال شما میتوانید برای محصولات پرهزینه خود تنها در قسمت درجه۱ پرواز، تبلیغات انجام دهید و زمانی که تصمیم به تبلیغ یک محصول عمومی از برند خود را دارید، قسمت عمومی پرواز، شانس بالاتری را برای دیدهشدن برند و محصول شما فراهم خواهد کرد. به یاد داشته باشید مسافران داخل هواپیما از گستره تواناییهای متفاوتی برخوردار هستند و به نسبت آن میتوانند در معرض هدفهای متفاوتی قرار گیرند.
انتخابهای متعدد از تبلیغات
یکی از مهمترین مزایای کمپین تبلیغات هواپیمایی، تنوع در روشهای انتخاب تبلیغات است. تبلیغات چاپی، تلویزیونی، دیجیتال و محیطی را میتوان از رایجترین و مهمترین شیوههای تبلیغات هواپیما دانست که در مقابل بازده بالا، هزینه کاملا بهصرفهای در پی خواهند داشت.
در این کمپین تبلیغاتی، شما میتوانید تبلیغات خود را روی مجلات موجود در هواپیما، در تابلوی عبور، تلویزیون هواپیما و همچنین روی صفحه لمسی دستگاههای دیجیتال نمایش دهید. این درحالی است که برای تبلیغات برند و محصولات خود میتوانید روشهای سادهتر را هم انتخاب کنید؛ دستمالی که مسافر هنگام درخواست نوشیدنی دریافت میکند، میتواند یکی از موثرترین روشهای تبلیغات باشد. نکته مهم آن است که قالب کمپین تبلیغات هواپیمایی برند و محصولات خود را متناسب با سبک کسبوکار خود انتخاب کنید.
گروه تبلیغاتی سیمرغ ؛ یک فرصت عالی برای تبلیغات شما
در کنار انتخاب شیوه و مکان تبلیغات، انجام آن توسط یک گروه حرفهای میتواند سطح کیفیت و روند تبلیغات برند شما را با افزایش چشمگیری روبهرو کند. اطمینان به یک آژانس تبلیغاتی، استراتژیهای سودمند و مفیدی را برای برند شما در پی خواهد داشت، چه بسا که با تعرفه و قیمتهای مناسب هم مواجه باشید.
شما میتوانید برای انجام کلیه امور تبلیغاتی خود در شرکتهای هواپیمایی داخلی با پشتیبانی تماس گرفته و از مشاوره رایگان مجموعه بهره مند گردید و در کمترین زمان امور تبلیغاتی شما در شرکت های هواپیمایی فعال کشور با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت انجام خواهد شد.
گروه تبلیغاتی هوانوردی سیمرغ تلاش خواهد کرد تا بالاترین ارزش افزوده برای همکاران، ذینفعان ، کاربران خود از طریق توسعه بازارهای تجاری داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته و مدرن عملیاتی و رسانه ای تحقق یافته و با ارائه برترین خدمات به مشتریان خود شعار "مدرن و هوشمند تجارت کنید" را تحقق بخشیم. اعتماد ما به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی مجموعه بوده و شبکه اجرایی ما را در ایجاد رضایت مجموعه ها و کاربران سرآمدی میان شرکتهای تبلیغاتی و رسانه ای کشور یاری نموده است و با بهبود مستمر برای فعالیتهای خود در صنعت هوانوردی و تجارت بر اساس استاندارد های جهانی را سرلوحه امور خود قرار داده ایم.ما در تلاش هستیم بهترین خدمات تبلیغاتی را به شما ارائه نماییم
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و یا دریافت خدمات به صورت تلفنی از طریق مسیر های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید
ارتباط با پشتیبانی تبلیغات هوانوردی سیمرغ
آدرس: | ایران تهران شهرک اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی ساختمان ایرسا طبقه پنجم واحد 10 | |
تلفن: | 2191012232(98)+ | |
موبایل: | 9938504687(98)+ | |
ایمیل: | این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |